Khamis, 6 Oktober 2011

Bila Kita dilanda Ombak!!


Apabila kita dilanda ombak..
mampukah kita halangi bersama??
dan adakah kita mampu hidup semati bersama??
Aku tahu yang kau mampu..
kerna kau juga mcintai aku...

Saat kita sentiasa bersama..
kenangan kita sering menjelma..
sebab aku tahu yang kau pun begitu..
kerna kau cintaku dan ku cintai kamu..

Apabila kita dilanda ombak..
mampukah kita melangkah kehadapan bersama2??
Tidak mustahil itu semua..
Kerna aku dan kamu tetap bersatu...

Diriku segalanya untuk kamu..
tiada penghalang sekiranya timbulnya kedukaan..
kerna aku tahu yang kau penawarku..
saat aku duka..

Sekiranya dilanda Ombak..
akan ku renangi bersamamu..
mncapai cinta kita
untuk kekal bersama selamanya..
Itulah kau dan aku...
Segalanya tetap bersatu..
krna hati kita sama..
sling merasai....
engkau la cinta abadi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan