Sabtu, 15 Oktober 2011

Indah Bersama Sidia!!

Argghh..sungguh indahnya bila dgn sidia..
terasa hati2 ini tenang bersamanya..
tidak ada kusut..
tidak serabot dgn kerja2 assignmt..
sungguh la ceria aku waktu tu dpt berjumpa dgn sidia..
huuu..

hari Jumaat kngn yg xboleh aku lupakan..
first time sidia ajak aku jln2 kat taman..
fuhhh..mcm romantik je..hee...
kdg2 aku terpikir jugak brtuah aku dpt sidia..
sntiasa dkat je dgn aku...

suasana bersama sidia mmg happy je..
sntiasa ceria..kte owg puas merayau satu taman walaupon time xmngizinkan
utk kte owg jumpa lme2..
maklumlah sidia sntiasa bzy dgn tugasnya..
hehee..Nurse kowt...harap2 sidia sntiasa berjaya dlm pljaran dia.
yg xtahan tu bleh lak cite2 mse depan kte...
ade2 jela sidia nie...
tpi xpela aku nk kotakan jnji aku kat dia..
utk melihat dia sntiasa bahagia..
Bahagia utk selamanya..
smpai ble2...itu janji aku pada dia...
akan aku kotakan wlaupon aku terpksa..
sb aku mahu dia sntiasa tersnyum...
wasalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan