Jumaat, 18 November 2011

Kenangan Zaman Persekolahan!!!


Assalamualaikum w.b.t..
hoooo..dlu sewaktu zaman persekolahan mcm2 dalam minda aku kata..
xbest la sekolah,xsabar2 la nk kuar dari sekolah..
tpi kini baru aku tau yg sekolah la tempat ciptanya memori2 bersama rakan2..
belajar bersama.ponteng sekolah bersama...
fly dri asrama mcm2 ragam waktu zaman persekolahan..

Kini baru aku tau bertapa zaman persekolahan
lah membentuk kita menjadi seseorang insan yg berguna..
kenangan bersama rakan2 disekolah mmg terbaik...
aku rindu nk kena marah dgn cikgu saat tidow dalam kelas..
aku rindu nk aktif dlm sukan disekolah..
aku rindu nk kne rotan dgn warden asrama akibat fly dri asrama..heee..
mcm2 memori yg msih segar dlm ingtn..

aku rndu nk jadi pengawas balik...
hahhaha...mcm2 ragam kat sekolah dulu..
bertumbok la..bergaduh la...
pling yg xdlupkan saat aku jadi junior dlu..
bertumbok dgn senior pasal aku kuang ajar sikit..heee
time tu senior suruh aku tlg amikkn mknan kat dewan mkn..
aku ckp"ada kaki kn...jlan r" xpasal2 aku kne trik waktu malam..
tpi mmg gempak r..bertumbok gak asrama..xperlu la cite spe menang spe kalah...
itu semua kenangan..heee..
xtau la knape aku cite dlm blog nie..mngkin sb bile aku tengok gmbar2 nie kowt..heee


~bersama rakan dorm di asrama~

~Dari kiri Iman,aku n Anep (lawatan pengawas)~


~Saat terakhir di sekolah stlh g lawatan Biro ngn Pengawas~

~Bersama Beto rakan baik~

~Mase f4 muda siot heee~

~Time aku jadi pengawas la nie.geee~

~lawatan Cameron~


~Time tamat spm abis baju aku diconteng rakan2..hee~

~Kat Ladang~

~time nak fly dri asrama..sempat snap pic g tu gagaga~



~Kenangan zaman persekolahan yang masih segar lagi dalam ingatan terbaiiikkkkkk..~
Itu jelah yang aku nak cerita Wasalam...

p/s:Hargailah zaman persekolah anda kerana ia hanya datang sekali sahaja
selepas itu kita perlu tempuh ke alam yang lain..kenangan itu mengajar kita lebih dewasa.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan